la nouvelle sur le site de
afterdawn.com
(DVD DECRYPTER)
This software is no longer available, this page is stored for archival puposes only.
On 24th of November, 2005, Macrovision Europe contacted AfterDawn.com, notifying us that they have acquired full rights to the DVD Decrypter software and have changed its licensing terms. Effective immediately, they have decided to withdraw all distribution rights from all third party companies, including AfterDawn.com.
Thus, distributing DVD Decrypter is now as illegal as it would be to distribute cracked copies of Windows operating system or pirated copies of games.
Alors, est-ce qu'une grosse boîte a RACHETE les droits d'un logiciel pour le RETIRER du "marché"? ou seulement CONTROLER sa distribution?
they have decided to withdraw all distribution rights from all third party companies
Dans le premier cas je considèrerais cela comme une forme de destruction pure et simple; et cela me fait froid dans le dos....
En revanche, je me demande ce qu'il va advenir de IMGBURN qui, pour faire court...
ImgBurn carries on from where DVD Decrypter left off! (Well, for the burning part anyway!)
Quelqu'un peut-il m'éclairer?
Lynx : Que celui qui n'a jamais essayé de buter le chien dans Duck Hunt me jete la première pierre !
* Ehomil repose la pierre qu'il a ramassé
-
Pfelelep
- Géo : Hong kong mon amour