C'est difficile d'étendre mon étude à l'audiovisuel, bien que ca soit étroitement lié au graphisme 2D/3D, mais bon me lancer sur la vidéo, le son... trop vaste pour moi

-
Leks
Après 15 années d’existence, le forum historique de Framasoft, ferme ses portes.
Pour les nostalgiques et les curieux, il reste toujours possible de consulter les discussions mais c’est maintenant le forum
Framacolibri qui prend la relève.
Si vous avez des questions, on se retrouve là-bas…
Leks a écrit:Ah d'accord, intéressant !
C'est difficile d'étendre mon étude à l'audiovisuel, bien que ca soit étroitement lié au graphisme 2D/3D, mais bon me lancer sur la vidéo, le son... trop vaste pour moi
Linux Advantage
Take advantage of the latest computing, storage and networking technologies. Today’s multi-core workstations provide compelling productivity gains. Autodesk creative systems harness the full power of multi-core processor technology, and the extensible, open architecture of the Linux platform.
Better Performance—Brainstorm ideas more easily. Render complex visual effects shots more quickly. Virtually all creative functions—including 3D particles, blurs, color correction, keying, tracking—are accelerated. Create a composite, finesse a frame, play back media, or scrub a sequence faster than ever before.
Greater Productivity—Significant performance improvements mean that artists have more time to make creative decisions enabling them to either try more versions or simply finish projects faster. Clients will be happier because they can get better results, faster.
Increased ROI—With faster project turnaround times, facilities become much more productive overall. They can bid on more projects ***spam*** time, or complete larger, more lucrative, projects that involve more creative shots.
wiko a écrit:[snip]
Gimp ne possède pas de support pantone,
[snip]
Utilisateur(s) parcourant actuellement ce forum : Aucun utilisateur inscrit