-
nehio
Après 15 années d’existence, le forum historique de Framasoft, ferme ses portes.
Pour les nostalgiques et les curieux, il reste toujours possible de consulter les discussions mais c’est maintenant le forum
Framacolibri qui prend la relève.
Si vous avez des questions, on se retrouve là-bas…
nehio a écrit:Car voila je joue a Ogame, et certains scripts m'aident bien, et je sais qu'ils sont legaux au yeux de la loi et que j'ai le droit de m'en servir, mais lorsque j'ai posé la question sur le forum officel d'Ogame... Eh bien les moderateur se sont contentés de me faire de subtiles menaces de suppression de compte ...
(II) Prohibited programs
It is prohibited to load any sites of OGame with any other programs than web browsers. Such other programs are in particular so called "Bots" as well as other tools that simulate, replace or supplement the web interface. The same applies to scripts and completely or partially automated programs that provide advantages towards other users and auto-refresh-functions and other browser integrated mechanisms, if not technically unavoidable. OGame is financed by advertising. Therefore, any blocking of advertising is prohibited, no matter if advertising is specifically blocked or generally can not be displayed due to so-called "pop-up-blockers", text-based browsers or similar installations.
Utilisateur(s) parcourant actuellement ce forum : Aucun utilisateur inscrit