La réponse par eux-mêmes :
The krugle service and www.krugle.com are not ***spam*** with or sponsored by Google Inc. We're also not a pudding (that's a kugel).
Plus sérieusement :
Krugle’s role
While the development world has changed, the tools that developers use haven’t kept up. Developers spend from 20-25 percent of their time ***spam*** code and code related information – a frustrating situation for programmers, and an expensive problem for companies.
Current search engines are okay for finding web pages, but they don't crawl or find source code, whether in open repositories or within source code control systems (SCCS). They also don't leverage the inherent structure of code to support the types of searches programmers need.
Krugle vision
Krugle answers the need for a single place to find relevant code and critical technical information. By making it easy for anyone to find, elevate and communicate, Krugle fills a critical gap in today's technology rich environment.
Un nouvel outil pour les développeurs donc, et pour les bidouilleurs en herbe, tous ceux qui aiment mettre les mains dans le cambouis...
N'étant pas développeur moi-même, il m'est difficile de véritablement le tester, mais je serai assez curieux de connaître la pertinence des résultats et l'utilité du moteur... Si certains ici connaissent déjà, ou sont bigrement intéressés, n'hésitez pas à laisser vos impressions ici !
(à noter que l'on peut limiter la recherche à un langage, à certaines parties du code, il y a également un moteur de recherche pour la doc et les pages techniques, et pour les projets)
Krugle nécessite l'activation du Javascript pour fonctionner...
http://venividilibri.org
-
Maps
- Géo : Québec