Nous sommes le Mar 24 Juin, 2025 07:47
Supprimer les cookies

Page 2 sur 2Précédent 1, 2Demande d'avis pour article

Fil continu d'informations sur tout ce qui touche au libre, aux nouveautés et aux mises à jour majeures de logiciels libres. Merci de présenter toute news qui pointe vers un lien et de ne pas abuser des citations.

Ven 01 Oct, 2004 09:44

ça marche direct pour moiaussi

extrait :

Time based hardware button for application launch

Abstract

A method and system are provided for extending the functionality of application buttons on a limited resource computing device. Alternative application functions are launched based on the length of time an application button is pressed. A default function for an application is launched if the button is pressed for a short, i.e., normal, period of time. An alternative function of the application is launched if the button is pressed for a long, (e.g., at least one second), period of time. Still another function can be launched if the application button is pressed multiple times within a short period of time, e.g., double click.
Inventors: Lui; Charlton E. (Redmond, WA); Blum; Jeffrey R. (Seattle, WA)
Assignee: Microsoft Corporation (Redmond, WA)
Appl. No.: 195256
Filed: July 12, 2002
LS.

Ven 01 Oct, 2004 18:41

Tu ne dis pas si ça marchait chez toi: dans la barre d'adresse, ou bien depuis l'interface de rédaction de message. As-tu testé depuis l'interface de prévisualisation avant de valider ?

Je ne sais pas à quoi est du ton message d'erreur, chez moi l'URL fonctionne dans mon navigateur : il s'agit de
http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pars ... /6,727,830
(ouf!)
Le lien créé par le forum fonctionne bien aussi (je suis sur Opera 7.54)
Lian